1. september 2007

Skoledebatt på Koppang

I dag var jeg på skoledebatt i Storstua sammen med resten av partiene utenom RV og Venstre. Elevene fra Midt-Østerdal Videregående skole er aktive elever alle sammen og var flinke til å stille gode spørsmål til alle sammen. Spesielt FRP hadde problemer med å svare på mange av de kritiske spørsmålene og det er gledelig å se at mange er kristiske til FRPs sentrale politikk. Det er ikke sammenheng mellom liv og lære i Frp.

Jeg er den yngste som står på liste i hele Stor-Elvdal og hvis Senterpartiet øker fra 3 til 4 representanter kommer jeg inn og blir den yngste som sitter i kommunestyret. Dette mener jeg er bra og viktig for ungdommen i kommunen. De trenger noen som snakker deres sak og forstår hvordan det er å være ung i kommunen i dag - og det gjør jeg.

Ingen kommentarer: